Написання твору за романом Ж. Верна «П’ятнадцятирічний капітан»

Мета: розвивати зв’язне мовлення учнів; вчити писати твір за пропонованою вчителем темою, використовуючи знання, отримані на попередніх уроках; виховувати уважність, точність у доборі слів, розвивати повагу до науки й знань.

Тип уроку: урок розвитку мовлення.

Хто чітко мислить — чітко

висловлює свої думки.

Н. Буало

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

1. Слово вчителя

— На попередніх уроках ми читали й обговорювали роман Ж. Верна«П’ятнадцятирічний капітан». Він примусив нас закохатися в романтику подорожей, здригнутися від проявів жорстокості, зрадництва, існування рабства, щиро захоплюватися сміливістю й мужністю головних позитивних героїв роману.

2. Бесіда

– Чи змінилося ваше ставлення до науки після прочитання книги Ж. Верна?

– Які саме науки знають і люблять герої роману?

– Як знання допомагають героям Ж. Верна у скрутному становищі?

– За яких умов життя людей на землі може бути комфортнішим?

ІІ. Робота над темою уроку

1. Складання плану твору «Велич науки й знань»

План

І. Вфступ.

Твір Ж. Верна «П’ятнадцятирічний капітан» — науковий роман.

ІІ. Основна частина.

1. Роль образу вченого в романі «П’ятнадцятирічний капітан».

2. Географія й біологія — улюблені науки героїв роману.

3. Знання морської справи — необхідність для мандрівників.

ІІI. Висновок: наука і знання в житті суспільства (людства).

2. Написання творів на чернетках

3. Редагування творів

4. Переписування творів до зошитів

ІІІ. Підбиття підсумків уроку

VI. Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи № 4.



Залишити коментар


+ 8 = дванадцять