Мета: вчити писати твір-лист до літературного героя; розвивати письмове зв’язне мовлення, творчі здібності.
ХІД УРОКУ
I. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
— Ми живемо у XXI столітті, в час високих технологій. Усе частіше люди спілкуються за допомогою мобільного зв’язку, мережі Інтернет. SMS та електронні листи суттєво відрізняються від традиційних листів, що писали люди протягом віків і тисячоліть. Тільки такі листи можна зберігати протягом багатьох років як пам’ять про близьку людину, відчувати аромат парфумів від них, перечитувати знову і знову… Тільки такого листа і можна написати благородному, доброму дивакові Дон Кіхоту. Адже ти вже давно хотів поставити йому свої запитання, висловити свою думку про безсмертний роман Сервантеса…
II. Підготовка до написання твору
1. Необхідно дотримуватися всіх вимог до написання листа.
– Шанобливе привітання;
– запитання до героя;
– власна думка про роман;
– декілька слів про себе;
– прощальні слова;
– підпис, ім’я, прізвище.
2. Можливим є використання цитат із попереднього уроку.
III. Написання листа
IV. Перевірка написаного
V. Домашнє завдання
Підготуватися до підсумкового уроку (Відродження; творчість Петрарки; творчість Сервантеса).