Урок розвитку мовлення. Лист улюбленому літературному герою

Мета: вчити писати листа улюбленому літературному герою, висловлювати власну точку зору щодо інших творів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати інтерес і повагу до вибору героїв однокласниками.

Обладнання: написані вдома листи улюбленим літературним героям.

Тип уроку: урок розвитку мовлення.

Хід уроку

І. Оголошення теми і мети уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Читання листів. Обговорення

– Чи є пояснення, чому саме цього героя обрав учень?

– Чи цікаві, оригінальні запитання поставлено у листі героєві?

– Чи витримана форма листа (привітання, запитання до адресата, прощання)?

Оцінювання

ІІІ. Підбиття підсумків уроку

IV. Домашнє завдання

Індивідуальні завдання

1) Учням-«літературознавцям» підготувати повідомлення про назву першоговидання роману Д. Дефо «Робінзон Крузо» та про прототипа Р. Крузо Олександра Селькірка.

2) Учневі-«географові» підготувати повідомлення про острів Мас-а-Тьерра.