Мета: вчити писати листа улюбленому літературному герою, висловлювати власну точку зору щодо інших творів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати інтерес і повагу до вибору героїв однокласниками.
Обладнання: написані вдома листи улюбленим літературним героям.
Тип уроку: урок розвитку мовлення.
Хід уроку
І. Оголошення теми і мети уроку
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Читання листів. Обговорення
– Чи є пояснення, чому саме цього героя обрав учень?
– Чи цікаві, оригінальні запитання поставлено у листі героєві?
– Чи витримана форма листа (привітання, запитання до адресата, прощання)?
Оцінювання
ІІІ. Підбиття підсумків уроку
IV. Домашнє завдання
Індивідуальні завдання
1) Учням-«літературознавцям» підготувати повідомлення про назву першоговидання роману Д. Дефо «Робінзон Крузо» та про прототипа Р. Крузо Олександра Селькірка.
2) Учневі-«географові» підготувати повідомлення про острів Мас-а-Тьерра.