Діалоги з української мови на шкільну тему

Діалог 1 «Зустріч після канікул»

– Привіт, Сашко! Радий тебе бачити!
– Привіт! Навзаєм! Як відпочив на канікулах?
– Дуже добре! Ми з батьками їздили на тиждень у Карпати. Там так чудово! Я навчився кататися на лижах!
– Молодець! Не страшно було?
– Спочатку страшнувато. Схил такий довгий, хоч і не дуже крутий – для новачків. Мені допомагав молодий інструктор, і дуже швидко стало виходити! Було дуже весело. Ми майже не заходили до готельного номеру. Це були найкращі канікули в моєму житті!
– Радий за тебе! Канікули взагалі не бувають поганими – можна відпочити від навчання, виспатися, зайнятися улюбленими справами. Я нарешті дочитав книгу, яку давно мріяв прочитати.
– Згоден, бо щоб вивчити уроки, треба й так багато читати, часу на читання «для себе» не вистачає. А ти провів канікули вдома?
– Так. На Різдво до нас приїздили дядько з тіткою та мій двоюрідний брат Іван, тож сумно не було. Але на наступних канікулах я б теж хотів кудись з’їздити.
– Правильно! Так цікаво бувати в нових місцях!
– Ще я помітив, що незважаючи на те, що на канікулах не треба вставати за будильником, я все одно прокидаюся рано, бо шкода часу на сон, коли можна робити те, що тобі подобається.
– Це правильний підхід! А то буває, звикнеш довго спати на канікулах, потім важко знову вставати рано кожного ранку.
– Ще мені подобається, коли на канікули не задають багато. Можна самому розпоряджатися вільним часом і підучити предмети, які знаєш не дуже добре.
– Точно! Канікули – це здорово! Тепер можна й повчитися!

Ще діалог на тему «Зустріч після канікул»

Діалог 2 «Чому ти не у школі?»

– Доброго дня, Ганно Степанівно!
– Здрастуй, Петро! А ти чому не у школі в такий час?
– Так зараз же весняні канікули. До наступного понеділка ми відпочиваємо.
– Зрозуміло! Ну, канікули – це добре. Можна переробити купу корисних справ. От ти, наприклад, на що витрачаєш вільний час?
– О, багато на що! Гуляю, читаю книжки, вчуся працювати на комп’ютері…
– Молодець! А чи багато вам задають на канікули?
– Так, задають немало. Це ж канікули посередині семестру. Ось по літературі два великих твори задали, доповідь по географії та ще декілька задач та вправ. Сумувати ніколи!
– То й добре. А зі шкільними товаришами спілкуєшся на канікулах?
– Звичайно! Тільки багато хто з них їде кудись відпочити. Зате потім повертаються з новими враженнями та розповідають багато цікавого! А як справи в Миколи?
– Усе добре. Микола зараз на лекціях – у студентів немає канікул у середині семестру.
– Справді? Це, мабуть, важко – вчитися півроку безперервно.
– Мабуть, спочатку так, а потім звикають. Ну добре, відпочивай! Переказуй вітання мамі!
– Дякую, а Ви – Миколі! До побачення!

Діалог на тему «У школі»

– Здрастуй! Будь ласка, підкажи, де тут розташована шкільна столова?
– Залюбки підкажу. Вона на першому поверсі, у кінці коридору. Мені теж в той бік, тому можу тебе провести.
– О, дуже дякую! Просто я перший день у школі.
– Ти новенька?
– Так, буду навчатися у 8-А класі. Мене звуть Іра Якименко. А тебе?
– А мене Ігор Мостовий. Ти майже моя колежанка, я з 8-А! А де ти навчалася раніше?
– О, я вчилася у школі №3, але ми переїхали у нову квартиру. Оце і є столова?
– Так. Раджу тобі купувати булочки саме з повидлом. Вони тут дуже смачні!
– Дякую! Ще побачимося у класі!
– Звичайно, побачимось! До зустрічі!

Діалог 4 на тему “Школа”

– Добридень, Світланко!
– Добридень, Наталочко! Чого це тебе не було на першому уроці?
– Потрібно було піти в поліклініку, пройти флюорографію. Я ж не проходила її разом з усім класом, тому що тоді хворіла.
– Ось воно що!
– Щодо першого уроку, то можна тебе попросити про послугу?
– Звичайно ж, можна.
– Розкажи мені, будь ласка, що ви проходили на уроці.
– Ну, оскільки це була географія, ми вивчали природничі багатства України. Потім отримали завдання зробити відмітки на контурних картах. Тобто позначити місця родовищ корисних копалин.
– А яких це корисних копалин?
– Ну, нафти, газу, кам’яного та бурого вугілля, залізних та кольорових руд…
– А, я зрозуміла! А яким було домашнє завдання?
– По-перше, вивчити параграф сьомий у підручнику…
– Будь ласка, не так швидко, я записую до щоденника. А ще?
– Ще закінчити роботу з контурною картою. Це має бути велика контурна карта на сторінці 12.
– Так, дякую. Більше нічого?
– Поки нічого. На наступному уроці, обіцяв учитель, будемо розглядати зразки мінералів.
– Це цікаво. Дякую тобі за допомогу!
– Нема за що! Звертайся до мене, якщо буде потреба!

Діалог на тему «Школа»

– Привіт, Іванко!
– Привіт, Катюшо! Як же давно я тебе не зустрічав! Радий тебе бачити на цій олімпіаді!
– Ти тут будеш представляти свою школу?
– Ще б пак! А ти, звісно, свою?
– Так, я тут від нашої міської гімназії. Нагадай мені, будь ласка, в якій школі ти навчаєшся. Я вже забула, ми так давно бачилися…
– Я вчуся у школі №18, і це найкраща школа в світі! Ми поглиблено вивчаємо біологію, і тому я певен, що здобуду на цій олімпіаді перше місце. Ну, хоча б призове!
– Ви з учителем спеціально готувалися до олімпіади?
– Та ні, але ми з біології проходили більше, ніж дає звичайна програма. В нас були цікаві уроки. Ми робили спостереження за рослинами, птахами та рибками. В нас навіть «живий» куточок є в кабінеті біології. Зоя Павлівна організувала нас також збирати гербарії, хоч не всім це подобалось. Наші хлопці вважають це нудним заняттям.
– А твоя яка думка з приводу гербаріїв?
-Я – за, і мені було цікаво. Я люблю природу в усіх її проявах.
– Ти добре підготовлений та обов’язково переможеш. А я не впевнена в своїх силах..
– Та звідки в тебе сумніви?
-Я вчуся в гуманітарному класі. Ми не приділяємо біології багато уваги. Просто я стала найкращою на шкільній олімпіаді з біології, і тому мене направили на міський етап…
– Покинь такі думки! Ти любиш біологію і взагалі природу! Ти розбираєшся у цій темі! Я це пам’ятаю ще з тих часів, коли ми разом ходили в гурток юних натуралістів! Можливо, біологія – це твоє справжнє покликання!
– Дякую, ти вмієш підняти настрій! Хай тобі щастить, Іванко!
– І тобі, Катюшо!



Залишити коментар


− 4 = два